Spreker: Bart van Emden

Neerwaartse verkoopontwikkeling omzetten in spectaculaire groei

Bart van Emden
Prijs indicatie: Op aanvraag
Vrijblijvende offerte

Bart van Emden is een veelgevraagd b-to-b marketing specialist die zich richt op commerciële productiviteitsverbetering van organisaties. Verstand van de verkoop van tandpasta en pindakaas heeft hij naar eigen zeggen niet. Wel heeft hij een uitgebreide ervaring binnen de professional service industrie. Het gaat om de mensen, zij zijn uw belangrijkste marketingtools. Zijn specialisatie: b-to-b marketing voor (eigenwijze) professionals en dito organisaties. Enkele bekende Klanten zijn o.a: Arcadis, Fugro, Dura Vermeer, IHC Merwede, Oranjewoud, Kamer van Koophandel, UMC St. Radboud, Van Oord Marine and Dredging Contractors en Volker Wessels.

Daarnaast is Bart van Emden ondernemer en mede-eigenaar van Thor evenementen, een evenementenbureau voor activiteiten op het water met 2 eigen historische passagiersschepen.

Hij is in staat om een neerwaartse verkoopontwikkeling om te zetten in een spectaculaire groei. Zijn motto is: Er kan veel meer dan je denkt. Hij daagt voortdurend uit. In zijn visie doen bedrijven, organisaties en mensen zichzelf vaak tekort door te blijven steken in het bekende en het vertrouwde. Het is zijn doel een bijdrage te leveren aan het commercieel succes van professionele dienstverleners. Hoe krijg je eigenwijze professionals markt- en klantgericht? In de zakelijke dienstverlening is dat vaak de kernvraag. Hoe, waar uw strategie ook mag zijn, als u dit niet lukt, is vrijwel elke strategische oriëntatie gedoemd te mislukken. Een razend boeiend onderwerp waarover hij graag vertelt. Hij bestookt u met zijn bevindingen en met dingen die echt werken!

De gedreven Bart van Emden was ook drie keer Nederlands kampioen tafeltennis. In een boeiend en humorvol betoog maakt hij duidelijk, dat het niet voldoende is alleen goed in je vak te zijn en geeft zijn publiek direct bruikbare instrumenten.

www.vanemdenmc.nl

Thema’s:

- Waar gebeurd: klantgerichtheid boosten in 3 maanden
- Help, mijn klant(en) dreig(t)(en) weg te lopen. Wat nu?
- Geld verdienen met kletsende klanten als marketing strategie
- Klantgerichte bedrijven hebben GEEN last van de crisis
- Klantgerichtheid voor technici/professionals
- De ZZP’er als succesvol professional
- Briljante mislukkingen, van fouten leer je