Spreker: Danielle de Jonge

Human2Human: onderscheidende klantgerichtheid met echte aandacht

Danielle de Jonge
Prijs indicatie: Op aanvraag
Vrijblijvende offerte

Als expert in eigentijdse klantrelaties heeft Daniëlle de Jonge een duidelijke missie: bedrijven helpen om zakelijk onweerstaanbaar aantrekkelijk te zijn. Het doel: professional en ondernemers inspireren om zich onderscheidend te profileren en op doeltreffende wijze klanten te vinden én houden.

Met een prikkelende aanpak helpt Daniëlle de Jonge professionals en ondernemers om zakelijk onweerstaanbaar aantrekkelijk te zijn. Dat lees je ook terug in de drie bestsellers die zij schreef: ‘Verleid de klant’, ‘Human2Human: de nieuwe klantrelatie’ en ‘Extreem klantgericht. Zowel de fysieke bijeenkomsten, webinars als hybride varianten zorgen altijd voor verfrissende inzichten, interactie en aansprekende voorbeelden. Haar stijl is nuchter, praktisch en vol humor. Daniëlle schrijft veelvuldig praktische artikelen en tips over onderscheidende klantgerichtheid en commerciële slagkracht in diverse media, maakt geregeld vlogs en is host van ‘Dé Klantenpodcast’ bij BNR.

Klantgerichtheid volgens het gedachtegoed van Daniëlle:

One size fits none. Zeker als het om klantgerichtheid en commercie gaat! Klanten verwachten persoonlijke aandacht vanaf het allerprilste contact en willen onderdeel zijn van het hele commerciële proces, niet slechts het eindpunt. Onderscheidende kracht is essentieel. Die vind je niet zozeer in de eigenschappen van producten of diensten, maar in aandacht. Échte aandacht. Van mens tot mens. Human2Human dus. De klant van vandaag hecht veel belang aan wederzijdse betrokkenheid en een waardevolle relatie. Dat vraagt om een eigentijdse aanpak van klantgerichtheid, acquisitie en relatiebeheer. En het mooie is dat de mogelijkheden voor onderscheidende klantrelaties voor het oprapen liggen. Je hoeft ze alleen maar te pakken. Zo word ook jij zakelijk onweerstaanbaar aantrekkelijk in alle opzichten!

Onderwerpen voor presentaties en masterclasses:

  • Human2Human: onderscheidende klantgerichtheid met échte aandacht
  • Extreem klantgericht: waardevolle klantrelaties + commerciële slagkracht met  maatschappelijke impact
  • Verleid de klant: communicatiekracht om klanten te overtuigen
  • Netwerken: van voorbereiding tot pitch en van gesprek tot netvliesmanagement
  • Acquisitie & Relatiebeheer: klanten aantrekken en kronen tot ambassadeurs