Spreker: Jessica van de Pasch

Online connection strateeg

Jessica van de Pasch
Prijs indicatie: Op aanvraag
Vrijblijvende offerte

“Doe de dingen waar je energie uit haalt” is het levensmotto van online connection strateeg Jessica van de Pasch. De connectie maken tussen de online en offline wereld is dat precies voor Jessica. In een wereld waarin offline en online wereld steeds verder met elkaar zijn versmolten, heeft Jessica van de Pasch een fijne neus voor online marketing en de kansen die de digitale wereld brengt.

Zo bracht haar goede gevoel voor de verbinding van online en offline wereld haar bij grote bedrijven zoals IBM Manchester, Tv Travel Shop Londen en UPC Nederland. Ze startte haar eigen bedrijf Visuele en Online communicatie VandePasch, ze nam Stijlmagazine.nl over en startte met business partner Mike van Rijswijk het bedrijf Dutchwork, waarmee ze als eerste in Nederland de Google Glass naar Nederland wist te halen. Ook is ze inmiddels eveneens met Mike van Rijswijk eigenaar van The Innovation Playground en heeft ze al meerdere malen een zeer succesvol Tedx-event in Roermond georganiseerd.

Jessica is doortastend, zeer kundig en heeft een nieuwe verfrissende aanpak. De vroegere roadmap met de geijkte paden om een merk in de markt te zetten werkt niet meer. De verbinding van offline wereld met online wereld ontbreekt in die oude aanpak. Social media heeft alles veranderd, waardoor deze oude aanpak ook niet meer het gewenste resultaat oplevert. Maar wat werkt dan wel? “Denk vanuit de praktijk” is hierbij Jessica’s credo. Geen stoffige theorie, maar wat werkt wel en niet in de praktijk, dat is waar het om gaat.

Of je nu groot denkt vanuit een multinational of klein zoals de groenteboer op de hoek, Jessica weet altijd de juiste toolbox aan te reiken die nodig is om deze merken op de juiste manier in de markt te zetten. En alleen met de juiste toolbox kom je verder!