Spreker: Jos Burgers

Klanten zijn eigenlijk net mensen

Jos Burgers
Prijs indicatie: Op aanvraag
Vrijblijvende offerte

Jos Burgers (1951) is klantenexpert bij uitstek. Hij was tien jaar werkzaam in verkoop- en marketingfuncties bij een technische groothandel. Na een studie Bedrijfseconomie aan de universiteit in Tilburg was hij jarenlang hogeschooldocent. Daarna adviseerde hij gedurende een tiental jaren organisaties van uiteenlopende aard en omvang op het terrein van strategie, marketing en klantgerichtheid.

Tegenwoordig richt hij zich volledig op het schrijven van boeken en het geven van presentaties, workshops en seminars. Met ongeveer honderdvijftig presentaties per jaar is Jos een veelgevraagd spreker. Zijn boeken vormen daarvoor de basis. Hij houdt zijn publiek een spiegel voor en laat mensen anders naar hun werk en hun dagelijkse praktijk kijken. Humor is daarbij een belangrijk wapen, evenals het gebruik van praktijkvoorbeelden.

Jos is auteur van bestsellers als Industriële marketing, Relatiebeheer als Groeistrategie, Professionals & Relatiemanagement, Zeven marketingwetten voor professionals, No Budget Marketing en Klanten zijn eigenlijk nét mensen! Dit laatste boek was het bestverkochte managementboek van 2006. In 2009 schreef hij een managementroman over klantgerichtheid, met als titel Hondenbrokken. Het was het bestverkochte managementboek van dat jaar.

In 2011 verscheen Geef nooit korting!, over hoe om te gaan met prijsdruk. Zijn boek Gek op gaten was het bestverkochte managementboek van 2012. In 2014 schreef hij de bestseller De Wet van Snuf over wederkerigheid en de kracht van geven. Dat boek was het bestverkochte managementboek van 2014.
In 2017 verscheen zijn nieuwste boek ’Eén fan per dag!’, over het maken van fans van klanten.

Thema’s:       

- Wacht niet op de wind. Ga roeien!
- Klanten zijn eigenlijk nèt mensen
- Professionals & relatiemanagement
- Relatiebeheer als Groeistrategie
- Gek op klachten
- No-Budget Marketing- nieuwe klanten hoeven niets te kosten
- Ondernemen is durven kiezen – Wie niet kiest wordt ook niet gekozen
- Geef nooit korting
- Gek op gaten
- Eén fan per dag