Spreker: Roeland Dietvorst

Companies don’t buy, people do

Roeland Dietvorst
Prijs indicatie: Op aanvraag
Vrijblijvende offerte

Dr. Roeland Dietvorst studeerde biologische en cognitieve psychologie aan de Erasmus Universiteit Rotterdam en promoveerde aansluitend op cognitieve neurowetenschappen aan de Erasmus School of Economics. Roeland publiceert regelmatig in internationaal gerenommeerde wetenschappelijke tijdschriften. Hij is medeoprichter van Neuro Labs, het Neuromarketing onderzoek en adviesbureau dat inzichten en technieken uit de neurowetenschappen toepast op marketingcommunicatie vraagstukken.
Naast het ondernemen met Neuro Labs, doceert Roeland over Neuromarketing bij het European Institute for Brand management (EURIB) en doceert hij sinds 2006 persuasion technieken in de opleidingen van ISAM op de Erasmus Universiteit Rotterdam. Roeland is een zeer ervaren spreker, hierbij kun je o.a. denken aan TEDx talks, Microsoft, A.S. Watson, Samsung, Akzo Nobel, Achmea, Rabobank, Het Grote Marketing Congres en The Naked Consumer. Roeland weet op een inspirerende wijze een brug te slaan tussen de laatste wetenschappelijke inzichten en de praktijk, waarbij passie, humor en interactie centraal staan.

Hij gaat onder meer in op snelle ontwikkelingen rond kunstmatige intelligentie. We kunnen ons brein exact nabouwen en zodoende meer leren over onszelf. Analyse van alle sociale mediacontacten geven een zelfbeeld, dat ieders verwachtingen overtreft. Een hersenscan geeft zoveel data voor analyses dat we onvoorstelbaar veel te weten komen over ons menselijk brein en lichaam.

Thema’s:

- Companies don’t buy, people do
- De neurale bouwstenen van merkwaarde, begeerte en koopgedrag

Ook andere sprekers over: