Spreker: Steven Van Belleghem

Digitaal wordt nu menselijk

Steven Van Belleghem
Prijs indicatie: Op aanvraag
Vrijblijvende offerte

Steven Van Belleghem is een expert in de toekomst van marketing & transformatie van klantrelaties. Hij is er sterk van overtuigd dat consumentenconnecties een drijvende kracht zijn voor conversaties en uiteindelijk ook voor de activiteiten van uw bedrijf. Steven schreef zijn overtuiging op in zijn award winnende bestseller The Conservation Manager. In dat boek legt hij uit hoe bedrijven mond tot mond reclame kunnen aanwenden om hun bedrijfswaarde te verhogen. Het is een verhaal dat de goede aspecten van de ‘oude’ en de ‘nieuwe’ marketing samenbrengt. In zijn boek De Conversation Company gaat het over het écht gebruiken van feedback van uw klanten. In zijn laatste boek When digital becomes human gaat hij in op de transformaties van klantrelaties. We gaan steeds meer richting een combinatie van een digitale en menselijke klantstrategie. Steven heeft ook een deeltijdse baan als professor marketing aan de Vlerick Management School. Hij doceert interactieve marketing aan MBA-studenten. Op basis van de docentenevaluaties van de school is Steven een van hun toppers.. Dankzij zijn reputatie werd hij uitgenodigd om gastlezingen te geven aan de Nyenrode Business Universiteit en de TiasNimbas Business School. Momenteel is Steven werkzaam als managing partner van het onderzoeks- en adviesbureau InSites Consulting. Steven heeft een diploma toegepaste economie en studeerde marketing aan de Universiteit van Berkeley in de Verenigde Staten. Als student won hij de Philip Morris Marketing Award.

Thema’s:

- De kracht van Conversaties
- Marketing 2020
- Bent u klaar om opnieuw uw bedrijf uit te vinden?
- Digitaal wordt nu menselijk