Spreker: Steven Van Belleghem

De toekomst van klantgerichtheid

Steven Van Belleghem
Prijs indicatie: Op aanvraag
Vrijblijvende offerte

Steven Van Belleghem is een internationale keynote spreker. De voorbije jaren gaf Steven meer dan 1.000 presentaties op events in meer dan 40 landen. Zijn core expertise is de toekomst van klantgerichtheid. De combinatie tussen klantgericht denken, de nieuwste technologieën en de menselijke toets, is de leidraad in Steven zijn verhalen. Hij weet het publiek te boeien met sprekende voorbeelden, grappige anekdotes en concreet advies.

Steven is ondernemer. Hij is mede-oprichter van het inspiratie bureau Nexxworks en van het social media agency Snackbytes. Daarnaast is hij investeerder in het snel groeiende digitaal bureau Intracto en van de AI scale up Hello Customer. Tenslotte is Steven ook bestuurder bij Plan International. Naast het ondernemerschap is Steven ook academisch actief als part time marketing professor aan de Vlerick Business School.

Steven is auteur van 4 internationale bestsellers. Hij verkocht meer dan 120.000 boeken. Zijn boeken zijn vertaald in zeven talen en hij won diverse awards (meest innovatieve marketing boek, beste marketing boek, beste internationale business book).

Hij is een populaire vlogger: zijn youtube kanaal (www.youtube.com/stevenvanbelleghem) heeft meer dan 1,2 miljoen views.

Some personal facts:
• Steven is een grote Disney fan. Eén van zijn dromen kwam uit toen hij een kleine gastrol kreeg in de Vlaams versie van Cars 3.
• Steven is fan van Club Brugge. Hij vindt het super dat hij betrokken was in het uitwerken van de sociale media strategie van Club Brugge. Hierdoor was zijn favoriete team in 2010 de eerste Belgische ploeg die professioneel gebruik maakte van deze toenmalige nieuwe communicatie kanalen.
• Steven woont in een kleine, landelijke gemeente in België, waar hij enorm kan genieten van de analoge wereld.

Thema’s:

- De toekomst van klantgerichtheid
- De kracht van Conversaties
- Marketing 2020
- Bent u klaar om opnieuw uw bedrijf uit te vinden?
- Digitaal wordt nu menselijk