Spreker: Wim van der Mark

De beste stappen in het hedendaagse koopproces

Wim van der Mark
Prijs indicatie: Op aanvraag
Vrijblijvende offerte

Wim van der Mark is een gerenommeerd marketingadviseur die feitenkennis op een praktische manier weet te vertalen. Zijn aanpak zorgt voor een effectieve dialoog met klanten. Wim is docent, auteur, columnist en een veelgevraagd spreker. Als mede oprichter van kennisinstituut IDMK (1990) en Dialoogtrainers.nl (2007) ontwikkelt en geeft Wim verkooptrainingen en presentaties voor meer dialoog tussen organisaties en hun afnemers. Zijn presentaties zijn een plezier om naar te luisteren, zitten boordevol eye-openers en worden hoog gewaardeerd.

Daarnaast is hij een succesvol schrijver. Zijn laatste boek Marketing.com / E-communicatie in de praktijk is een helder geschreven boek met veel tips om klanten te binden én nieuwe klanten te werven.

In zijn presentatie gaat Wim van der Mark in op de digitale start van vrijwel elk koopproces. Digitaal zichtbaar zijn is voor leveranciers van vrijwel alle producten en diensten steeds belangrijker. Wie goed in beeld wil komen en blijven, moet goed aansluiten bij steeds sneller veranderend koopgedrag. “Wie blijft doen wat hij altijd gedaan heeft, krijgt steeds minder.”

In een praktische en glasheldere presentatie leidt Wim van der Mark u door de belangrijkste stappen in het moderne verkoopproces.

Wordt gevonden door de zoekers van uw specialisme. Communiceer kort en glashelder de toegevoegde waarde. Een laagdrempelige kennismaking voor oriënterende bezoekers. Zorg dat bezoekers gegevens achterlaten. Ontwikkel webbezoekers tot klanten. Laat enthousiasme van klanten delen in de sociale media. Meet, test, evalueer en stuur bij.

De kracht van Wim van der Mark is zijn praktische ervaring met het integreren van verkoop, websitemarketing en sociale media in een totale commerciële aanpak.

Thema’s:

- De beste stappen in het hedendaagse koopproces