BELEVENIS TECHNOLOGIE

Mens & machine, Wie is de slimste?

BELEVENIS TECHNOLOGIE

Een explosie van beelden, video’s, muziek, een overvloed aan inzichten en eye-openers maken de presentaties van Roeland Dietvorst en Bruno Fabre tot een verrassende en leerrijke ervaring. Realistische en neurowetenschappelijke modellen van consumentengedrag voor een nieuwe marketingfase.

Een nieuwe marketingfase

Volgens Roeland Dietvorst bevinden we ons in een nieuwe marketing fase; de traditionele pijlers van de strategie om de aandacht en waardering van de consument te winnen, maken plaats voor meer realistische en neurowetenschappelijke modellen van consumentengedrag. Consumenten zeggen niet wat ze doen, en doen niet wat ze zeggen. Wanneer aan iemand gevraagd wordt waarom hij of zij iets koopt of besluit naar een ander merk te switchen, dan worden berationaliseerde antwoorden gegeven. Ondanks dat deze antwoorden een gebrekkige reflectie zijn van de werkelijke aankoopmotivaties, worden zij door marketeers nog te vaak ingezet om toekomstige klanten te verleiden. Hoe je ontdekt wat een klant echt wil zal Roeland u vertellen! Daarnaast gaat hij in op de snelle ontwikkelingen rond kunstmatige intelligentie, We kunnen de werking van ons brein benaderen met kunstmatige neuronen en zodoende meer leren over ons zelf. Analyse van onze ‘likes’ door zelflerende algoritmen geven een zelfbeeld dat ieders verwachtingen overtreft. De zelflerende algoritmen kunnen grote hoeveelheden data verwerken en hebben dan ook veel potentie om de data van hersenscans te analyseren. De brug tussen Artificial Intelligence en Neuroscience gaat heel veel opleveren!

Bruno Fabre laat mensen de nieuwe technologie voelen, zien en beleven. Een explosie van beelden, video’s, muziek, een overvloed aan inzichten en eye-openers maken de presentaties van Bruno Fabre tot een verrassende en leerrijke ervaring. Niets is hem gek genoeg om te boeien, om te inspireren: hij zet apparaten op zijn hoofd waarmee dromen te lezen zijn, gebruikt een robot of bedient een tandenborstel met zijn smartphone. Wanneer hij een onderwerp aansnijdt, klinken de aha momenten luidruchtig in de zaal. Iedere keynote wordt op maat samengesteld. Zijn jongste onderwerp is Brain Computer Interface oftewel: het aansturen van computers en apparatuur direct vanuit de hersenen, wat hij op podium laat zien. Tevens demonstreert hij de Apple Watch en gaat hij in op de impact van dit unieke horloge. Ook heeft hij een fascinerend verhaal over de iWatch waarmee we onder meer continu onze gezondheid kunnen meten en de rol van robotica in de gezondheidszorg.

Jouw maatwerk Event?

Wij adviseren graag!

Bel Ons: +31 162 455 610
Onze UNIEKE CREATIES zijn te boeken met diverse sprekers en moderators. 

Neem contact op voor DESKUNDIG ADVIES. Zo kunnen wij samen jouw event OP MAAT samenstellen. 

Geheel naar de UNIEKE WENSEN voor jouw organisatie!
Vrijblijvend advies

Meer Unieke Creaties

Correspondentieadres:
Tijmhof 25
4907 BC Oosterhout NB
T +31 162 455 610
E info@teeuwengroep.nl
Meld je aan voor de nieuwsbrief
menu-circlecross-circle linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram