BELEVENIS TECHNOLOGIE

Mens & machine, Wie is de slimste?

BELEVENIS TECHNOLOGIE

Een explosie van beelden, video’s, muziek, een overvloed aan inzichten en eye-openers maken de presentaties van Roeland Dietvorst en Bruno Fabre tot een verrassende en leerrijke ervaring. Realistische en neurowetenschappelijke modellen van consumentengedrag voor een nieuwe marketingfase.

Roeland Dietvorst & Bruno Fabre

Dr. Roeland Dietvorst studeerde biologische en cognitieve psychologie aan de Erasmus Universiteit Rotterdam en promoveerde aansluitend op cognitieve neurowetenschappen aan de Erasmus School of Economics. Roeland publiceert regelmatig in internationaal gerenommeerde wetenschappelijke tijdschriften. Hij is medeoprichter van Neuro Labs, het Neuromarketing onderzoek en adviesbureau dat inzichten en technieken uit de neurowetenschappen toepast op marketingcommunicatie vraagstukken.

Ir. Bruno Fabre MCA is Mass Change Agent. Hij heeft zich als doel gesteld de overgang door de technologische tijdperk te faciliteren. Hij begeleidt organisaties in stappen zetten in denken en doen om aan te sluiten in de nieuwe maatschappij in wording. Bruno beschikt over het ongekende vermogen om de drie assen technologie-psychologie-marketing te combineren, tezamen met een sterk inzicht in de toekomst. Hij studeerde AI (Artificial Intelligence) aan één van de meeste prestigieuze universiteiten van Parijs. Met een Master in NLP, een Kundalini Yoga Teacher opleiding, Human Energetics en Psycho Synthese loopt hij duidelijk voorop in onze maatschappelijke ontwikkeling. Met zo veel kennis en ervaring is het een waar genot om door hem meegenomen te worden in de toekomst. Hij schept een duidelijk beeld hoe we als mens aan het transformeren zijn.

Een nieuwe marketingfase

Volgens Roeland Dietvorst bevinden we ons in een nieuwe marketing fase; de traditionele pijlers van de strategie om de aandacht en waardering van de consument te winnen, maken plaats voor meer realistische en neurowetenschappelijke modellen van consumentengedrag. Consumenten zeggen niet wat ze doen, en doen niet wat ze zeggen. Wanneer aan iemand gevraagd wordt waarom hij of zij iets koopt of besluit naar een ander merk te switchen, dan worden berationaliseerde antwoorden gegeven. Ondanks dat deze antwoorden een gebrekkige reflectie zijn van de werkelijke aankoopmotivaties, worden zij door marketeers nog te vaak ingezet om toekomstige klanten te verleiden. Hoe je ontdekt wat een klant echt wil zal Roeland u vertellen! Daarnaast gaat hij in op de snelle ontwikkelingen rond kunstmatige intelligentie, We kunnen de werking van ons brein benaderen met kunstmatige neuronen en zodoende meer leren over ons zelf. Analyse van onze ‘likes’ door zelflerende algoritmen geven een zelfbeeld dat ieders verwachtingen overtreft. De zelflerende algoritmen kunnen grote hoeveelheden data verwerken en hebben dan ook veel potentie om de data van hersenscans te analyseren. De brug tussen Artificial Intelligence en Neuroscience gaat heel veel opleveren!

Bruno Fabre laat mensen de nieuwe technologie voelen, zien en beleven. Een explosie van beelden, video’s, muziek, een overvloed aan inzichten en eye-openers maken de presentaties van Bruno Fabre tot een verrassende en leerrijke ervaring. Niets is hem gek genoeg om te boeien, om te inspireren: hij zet apparaten op zijn hoofd waarmee dromen te lezen zijn, gebruikt een robot of bedient een tandenborstel met zijn smartphone. Wanneer hij een onderwerp aansnijdt, klinken de aha momenten luidruchtig in de zaal. Iedere keynote wordt op maat samengesteld. Zijn jongste onderwerp is Brain Computer Interface oftewel: het aansturen van computers en apparatuur direct vanuit de hersenen, wat hij op podium laat zien. Tevens demonstreert hij de Apple Watch en gaat hij in op de impact van dit unieke horloge. Ook heeft hij een fascinerend verhaal over de iWatch waarmee we onder meer continu onze gezondheid kunnen meten en de rol van robotica in de gezondheidszorg.

Jouw maatwerk Event?

Wij adviseren graag!

Bel Ons: +31 162 455 610
Onze UNIEKE CREATIES zijn te boeken met diverse sprekers en moderators. 

Neem contact op voor DESKUNDIG ADVIES. Zo kunnen wij samen jouw event OP MAAT samenstellen. 

Geheel naar de UNIEKE WENSEN voor jouw organisatie!
Vrijblijvend advies

Meer Unieke Creaties

Correspondentieadres:
Tijmhof 25
4907 BC Oosterhout NB
T +31 162 455 610
E info@teeuwengroep.nl
Meld je aan voor de nieuwsbrief
menu-circlecross-circle linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram